Subject: Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõu
From: RIK üldmeil <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 12:41:16 +0300

Tere

Registrite ja Infosüsteemide vastus antud eelnõu osas.

Tsiviilkohtumenetluse seadustiku jt seaduste muutmise eelnõus
planeeritavad muudatused tähendavad arendusi MKMKIS-is. Täiendavalt võib
arendusvajadus ilmneda kohtute infosüsteemis. Eelnõu põhjal ei ole
võimalik hinnata arendustööde võimalikku mahtu. Kui eelnõus planeeritud
muudatused eeldavad arendusi e-toimikus teavitab Registrite ja
Infosüsteemide Keskuse e-toimiku tiimijuht Justiits- ja Digiministeeriumit
arendusvajadustest järgnevatel nädalatel.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Sekretär-asjaajaja

Büroohalduse tiim

6636300

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

Käesolev kiri võib sisaldada teavet asutusesiseseks kasutamiseks ning on
mõeldud päises nimetatud adressaatidele. Kui olete saanud kirja ekslikult,
palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kustutada kiri koos
kõikide lisadega.